min sommar i bild

 
 
Först så var det skolavsluting.
 
Första välgörenhetsloppet i Jokkmokk.
Cirkus med Mikaela och Joar.
Midsommar i stugan, fick upp stor gäddan.
 
Hann bara med att sova hos morfar en gång, vi åt jordgubbar och fiskade.
 
Jobbade på, här på obs för första gången.
 
Jag fyllde år och hade en middag med mina tjejer.
 
Dagen efter var vi och kollade på folkrace.
 
Sen så kom äntligen höjdpunkten med sommaren, jag fick semester och for med familjen till västkusten.
 
 
Vi var mycket på stranden och solade och badade.
 
Såklart så var vi turister och for till Gekås.
 
Och det här fick jag med mig därifrån.
 
 
Allan Stenman!
 
Sooola.
Varberg fästning var vi och kollade på.
 
Där uppifrån hade man vy över hela Varberg.
 
Så vackert.
En dag for vi över till Danmark!
 
Kusinerna när vi skulle äta lunch.
Så var vi tillbaka i Bua igen.
Jag och papi.
Sen avslutade vi semstern med att fara på Liseberg.
 
När jag kom hem hade vi en liten Tanzania reunion på smedjan.
 
Såg en jävligt bra film.
For till stugan en sväng.
 
For till Piteå med Mikaela, köpte dom här godingarna.
Vi fikade.
 
Och shoppade.
Höstmarknad och Pablo kom till Jokket!
 

Vi var överlyckliga.
 
 
Ja det var väl i princip min sommar!
Vi hörs nån gång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0