Lördag

Bloggen har fått lida lite de senaste dagarna. Det beror på att jag har sovit borta två dagar i rad. Men nu är jag hemma igen!
Igår kväll var jag först och åt middag på hotell Jokkmokk med mamma, pappa och deras vänner med familjer. Maten var riktigt god, rekommenderar den verkligen! Sen stack jag ut och va med Mikaela och Klara. Men det var väldigt dött i Jokkmokk nu när det är Kirunafestivalen i helgen.
 
Angående jobb i sommar så kommer jag nog kunna jobba när jag vill nästan. Till veckan ska jag börja jobba på kyrkogården, jag jobbar där mellan 7-14 och sen kommer jag nog jobba kväll på hemtjänsten eftersom jag ska få börja jobba extra där. Cash is king!
 
Nu i helgen ska jag bara vila upp mig inför nästa vecka, är förskyld så det behövs!
 
 
        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0