Dåligt.

Dåligt med bloggning - Jag vet.
Och nu är sommaren snart över så det lär inte blir några många inlägg till att skriva. Efter höstmarknaden ger jag upp. Då är sommaren slut för mig.
Annars så har jag tvättat hela dagen och funderat på varför just jag blev en kvinna. Ja jag har alltså haft mensvärken från helvetet.
 
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Håkan. Jag skrev tidigare att jag skulle lägga upp bilder från västkusten men jag kom på mig själv att det är bättre att göra ett litet collage som mitt sista sommarinlägg här.
 
 


Kommentarer
sallan u know

Då måste du göra en ny blogg efter höstmarknaden så jag har nåt att göra i usa!!! :(

2013-08-14 @ 20:09:04
URL: http://sallynygards.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0