Koussinjarka

Hej! 
Just nu befinner jag mig i koussin hos morfar och Marianne. Det är ca 1 mil ifrån Jokkmokk. Jag sover här inatt. Jag och morfar har en liten fisketävling, jag drog upp en gädda på midsommar som vägde 5kg och dagen därpå fick han en på 7kg. Så tävlingen är i full gång och idag fick jag ett mms där han hade fått ytterligare en till gädda. Så jag bestämde mig för att komma hit och fiska, försöka slå han och sova här. Jag slog han inte denna gång då jag bara drog upp en harr och en abborre, men jag ska nog slå han!! 
 
Det är verkligen sommar för mig att få komma och sova hos morfar. När jag var yngre kom jag alltid hit och sov här den första sommarlovsveckan. Det ligger lite nostalgi över det och jag känner mig som barn på nytt. 
 
 
Vi köpte med oss jordgubbar hem och åt tidigare idag, jag kan aldrig föräta mig på jordgubbar!! Mums. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0