5 dagar kvar

Hej! Äntligen har jag lite ledighet över helgen och kan blogga lite!
Det har varit en tuff vecka för mig. Jag har haft två jobb så jag har både jobbat dag och kväll. När jag jobbar på hemtjänsten så är det ganska tufft då jag inte har körkort, jag får cykla som en idiot mellan alla brukare. Och det tar på krafterna ska jag säga.
Idag vaknade jag med huvudvärk och frossa, det håller i sig än så jag håller nog på att bli förskyld. Bra att jag är ledig imorgon också då.
I veckan jobbar jag måndag, tisdag och onsdag. Sen har jag semester i några veckor och drar då till Göteborg och Bua! Ska bli så kul att få träffa släkten igen :)
 
 
Bild från igår. Föresten, har någon ett tips på hur man gör för att kunna få sitt hår lite strävare? Jag har problemet att när jag lockar mitt hår så far lockarna ut med detsamma eftersom att mitt hår är så mjukt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Har du testat saltvatten-spray? :D

2013-07-17 @ 20:25:35
URL: http://nattstad.se/eemmmas


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0